Prekių pristatymas

1.1. Užsakymai priimami kasdien, tačiau vykdomi tik darbo dienomis.

1.2.Prekės pristatomos per Lietuvos pašto paštomato  terminalus arba kurjeriu.
1.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo vietą (teisingą adresą), pristatymo adreso keisti negalima.
1.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.
1.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo - priėmimo dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo tai pažymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo - priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
1.7. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

1.8. Pasirinkus pristatymą per Lietuvos  pašto paštomato terminalą -su Jumis bus susisiekta dėl tikslesnio paštomato adreso.

1.9. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
1.10. Prekes „www.saldussapnas.lt" elektroninės parduotuvės administratorius (Pardavėjas) pristato tik Lietuvos Respublikoje.
1.11. Prekių pristatymo kaina yra nurodyta „www.saldussapnas.lt" elektroninėje Parduotuvės užsakymų pateikimo sistemoje ir sudaro:

  • Atsiėmimas užsakytų prekių  UAB "KuRima" parduotuvėje Metalo g.6 , Vilnius - nemokamas

  • Atsiėmimas užsakytų prekių per Lietuvos pašto paštomato terminalą - 3.00 Eur. Kaina galioja pristatant Lietuvoje (išskyrus Neringos sav.)

  • Užsakytų prekių pristatymas su Lietuvos pašto kurjeriu- 5.00 Eur. Kaina galioja pristatant Lietuvoje (išskyrus Neringos sav.) Kurjeris siuntas pristato darbo dienomis ir darbo valandomis, prieš tai susisiekęs nurodytu telefonu.

1.12. „www.saldussapnas.lt" elektroninės parduotuvės administratorius (Pardavėjas) pradeda vykdyti prekių užsakymą tik po to, kai Klientas apmoka už prekes bei jų pristatymą. Apmokėjimas laikomas atliktu kai visa mokėtina suma gaunama ir užskaitoma Administratoriaus banko sąskaitoje.
1.13. Klientui nesumokėjus per 48 valandų terminą išankstiniu banko pavedimu, užsakymas Parduotuvės elektroninėje sistemoje yra automatiškai anuliuojamas.
1.14. Prekės pristatomos Klientui ne vėliau nei per 3-5 darbo dienas po apmokėjimo.
1.15. Administratorius nėra atsakingas už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių trečiųjų asmenų kaltės.
1.16. Kliento užsakytos prekės yra perduodamos per Administratoriaus įgaliotą atstovą (kurjerį) ir yra pristatomos Kliento užsakyme nurodytu adresu arba į pasirinktą Lietuvos pašto paštomato terminalą.
1.17.Klientas sutinka, kad Kliento užsakyme nurodytu adresu pristačius prekę ir prekę priėmusiam asmeniui pasirašius prekių priėmimo kvite ar sąskaitoje-faktūroje laikoma, kad prekė yra perduota Klientui.
1.18. Jeigu Klientas atsisako priimti užsakytas prekes arba prekės pristatymas Klientui yra neįmanomas dėl to, kad Klientas užsakydamas prekę nurodė neteisingą savo adresą ar adresatą, kur turi būti pristatyta prekė, Klientas privalo sumokėti 30 eurų baudą ir atlyginti visus Administratoriaus nuostolius susijusius su pirkimo-pardavimo sutarties vykdymu, kurių nepadengia bauda.

 

Visais Jums iškilusiais klausimais, galite kreiptis:
Mob. nr.: 8 618 58716
El. paštas: info@saldussapnas.lt